KZK o puchar AŁ - Sezon 2017 - runda 7
Klasa 1MIEJSCE | NR | ZAŁOGA | AUTO | CZAS 1 | PKT 1 | CZAS 2 | PKT 2 | CZAS 3 | PKT 3 | SUMA | PKT |
1 | 101 | Schabowicz Hubert | 1:9.80 | 69.80 | 1:10.31 | 70.31 | 1:8.42 | 68.42 | 138.22 | 15 | |
2 | 103 | Kozłowski Maciej | 1:11.19 | 71.19 | 1:9.83 | 69.83 | 1:9.83 | 69.83 | 139.66 | 12 |
MIEJSCE | NR | ZAŁOGA | AUTO | CZAS 1 | PKT 1 | CZAS 2 | PKT 2 | CZAS 3 | PKT 3 | SUMA | PKT | ||
1 | 213 | Makaro Przemysław | 1:4.49 | 64.49 | 1:4.37 | 64.37 | 1:4.27 | 64.27 | 128.64 | 15 | |||
2 | 201 | Paruszkiewicz Piotr | 1:7.44 | 67.44 | 1:6.14 | 66.14 | 1:5.71 | 65.71 | 131.85 | 12 | |||
3 | 210 | Kubielski Hubert | 1:8.00 | 68.00 | 1:7.09 | 67.09 | 1:6.70 | 71.70 | 135.09 | 10 | |||
4 | 206 | Spikowski Łukasz | 1:11.33 | 1 | 76.33 | 1:9.46 | 69.46 | 1:8.42 | 68.42 | 137.88 | 8 | ||
5 | 216 | Lubocha Bartosz | 1:14.90 | 74.90 | LIMIT | 96.56 | NK | - | 171.46 | 7 |
MIEJSCE | NR | ZAŁOGA | AUTO | CZAS 1 | PKT 1 | CZAS 2 | PKT 2 | CZAS 3 | PKT 3 | SUMA | PKT |
1 | 302 | Malczewski Piotr | 1:1.85 | 61.85 | 1:1.73 | 61.73 | 1:0.18 | 60.18 | 121.91 | 15 | |
2 | 301 | Zamojski Tomasz | 1:2.45 | 62.45 | 1:1.89 | 61.89 | 1:1.11 | 61.11 | 123.00 | 12 | |
3 | 303 | Dworzecki Artur | 1:5.19 | 65.19 | 1:5.84 | 65.84 | 1:4.45 | 64.45 | 129.64 | 10 | |
4 | 322 | Augustyniak Adam | 1:9.15 | 69.15 | 1:9.27 | 69.27 | 1:8.12 | 68.12 | 137.27 | 8 | |
5 | 308 | Gałka Łukasz | 1:33.36 | 93.36 | 1:10.39 | 70.39 | 1:9.03 | 69.03 | 139.42 | 7 |
MIEJSCE | NR | ZAŁOGA | AUTO | SUMA | PKT |
1 | 302 | Malczewski Piotr | 121.91 | 15 | |
2 | 301 | Zamojski Tomasz | 123.00 | 12 | |
3 | 213 | Makaro Przemysław | 128.64 | 10 | |
4 | 303 | Dworzecki Artur | 129.64 | 8 | |
5 | 201 | Paruszkiewicz Piotr | 131.85 | 7 | |
6 | 210 | Kubielski Hubert | 135.09 | 6 | |
7 | 322 | Augustyniak Adam | 137.27 | 5 | |
8 | 206 | Spikowski Łukasz | 137.88 | 4 | |
9 | 101 | Schabowicz Hubert | 138.22 | 3 | |
10 | 308 | Gałka Łukasz | 139.42 | 2 | |
11 | 103 | Kozłowski Maciej | 139.66 | 1 | |
12 | 216 | Lubocha Bartosz | 171.46 | 0 |